Veelgestelde vragen

Heb je vragen? Grote kans dat je het antwoord vindt op deze pagina. Zo niet, vul dan het contactformulier in en dan doe ik mijn best om je binnen 24 uur alsnog antwoord te geven op je vraag.

1. Wat is de levertijd van de producten?

In principe is de levertijd 2 tot 3 werkdagen. Mochten de producten niet op voorraad zijn of mocht de levertijd afwijken omdat de producten gepersonaliseerd moeten worden, dan ontvang je hier bericht van via de e-mail. Geen e-mail ontvangen? Check dan je spambox (vooral bij Hotmail eindigen e-mails vaak in de ongewenste mail).

2. Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De producten uit de webshop van BabyshowerLatenOrganiseren worden in twee categorieën onderverdeeld:

  • Brievenbuspakketten: €2,95 verzendkosten
  • PostNL pakketten: €5,95 verzendkosten

Zodra je op het winkelmandje klikt, zie je hoeveel de verzendkosten voor jouw bestelling bedragen. Goed om te weten: vanaf €65,- betaal je géén verzendkosten. Dat is lekker shoppen.

3. Via welk bedrijf worden de pakketten verzonden?

Alle pakketten worden via PostNL verzonden. Voor pakketpost geldt dat je automatisch een Track & Trace code in je e-mail ontvangt zodat je het pakket kunt volgen. Ideaal, toch? Wordt je pakket via brievenbuspost verzonden? Dan krijg je een mailtje zodra je pakket gepost is.

4. Kan ik producten retourneren?

Natuurlijk hoop ik dat je helemaal happy bent met je producten, maar het kan natuurlijk zo zijn dat je toch iets anders verwacht had, veel te enthousiast hebt ingekocht of bijvoorbeeld simpelweg niet aan de spellen toegekomen bent tijdens de babyshower omdat het vééls te gezellig was. Geen probleem, je kunt je product(en) gewoon retourneren mits de producten nog ongeopend in de originele verpakking zitten en het geen gepersonaliseerde producten betreft (denk aan bedankjes met een naam). Hier lees je meer.

5. Krijg ik korting bij grotere bestellingen?

Wil jij een grote bestelling plaatsen? Heb je bijvoorbeeld een feest voor 50+ mensen en wil je voor iedereen een bedankje kopen? Of wil jij zelf de leuke producten uit de webshop van BSLO gaan verkopen? Hartstikke leuk natuurlijk! Neem dan contact met me op en dan ga ik samen met je nadenken over de mogelijkheden. Dat kan telefonisch via 0618886427. Krijg je me niet te pakken? Stuur dan even een mailtje naar info@babyshowerlatenorganiseren.nl en dan reageer ik binnen 24 uur.

6. Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?

Is er iets misgegaan met de bestelde producten? Wat vervelend! Neem dan vooral contact met me op. Stuur een e-mail en maak indien mogelijk foto’s van de beschadigde producten. Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op voor een oplossing.

7. Kan ik mijn pakket anoniem laten verzenden?

Krijg je een pakketje van BabyshowerLatenOrganiseren? Grote kans dat er op de verpakking een sticker zit met het bekende babylogo. Zit jij daar niet op te wachten? Bijvoorbeeld omdat je kraskaarten hebt besteld en wilt voorkomen dat nieuwsgierige buren of de oppas (lees: je moeder) door heeft dat er een ‘baby-bestelling’ binnenkomt? Geef het dan even aan ons door na je bestelling door een mailtje te sturen naar info@babyshowerlatenorganiseren.nl en dan zorg ik ervoor dat je bestelling gewoon in een blanco verpakking gepost wordt.

Back to Top